בדוגמא שלפניכם רואים כיצד משחק יכול לגרום לאפקט לימודי או טיפולי בלי שהשחקן אפילו מבין מה הוא עושה או מתרגל. בכדי להגיע להשפעה ברמה גבוהה ואיכותית שכזו המשחק צריך להיות קודם כל מותאם למשתמשים שלו. ככל שההתאמה תהיה טובה יותר וממוקדת יותר, כך השחקן ירגיש פחות ש"עובדים עליו" או שלא יהיה לו אכפת כי הוא נהנה בין כה...
רשמים ולקחים ברוח התאוריה הקונסטרוקטיביסטית וריבוי האינטליגנציות במטרה ליצור פעילויות הדרכה ולמידה מעניינות יותר, מעשירות יותר ומהנות יותר לקהל היעד של ההפעלה. יעניין אנשי חינוך והוראה מכל המינים והזנים. את המתעניינים במה עובר על התלמידים, את אלה המעוניינים לשכלל את שיטות הלימוד שלהם, את המתלבטים כיצד ליצור חוויית למידה מעשירה ללומדים.
יום רביעי, 23 בפברואר 2011
משחק מחשב כמניע לתרגול פיזיותרפי לבעלי נכויות
בדוגמא שלפניכם רואים כיצד משחק יכול לגרום לאפקט לימודי או טיפולי בלי שהשחקן אפילו מבין מה הוא עושה או מתרגל. בכדי להגיע להשפעה ברמה גבוהה ואיכותית שכזו המשחק צריך להיות קודם כל מותאם למשתמשים שלו. ככל שההתאמה תהיה טובה יותר וממוקדת יותר, כך השחקן ירגיש פחות ש"עובדים עליו" או שלא יהיה לו אכפת כי הוא נהנה בין כה...
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה