בתוכנית ה CMS (Comparative Media Studies) של אוניברסיטת MIT (האהובה עלי) יצרו משחק בשם Revolutions, המבוסס על סיפור של שייקספיר הגדול.למשחק יש סוף פתוח, שלא כמו לסיפור, אך שחקן שיעשה שימוש בסיפור יגלה שהוא מצליח יותר במשחק. מעין ספר "צ'יטים". המשחק בנוי בפרקי משחק של 45 דקות, בהתאמה מדוייקת לזמני שיעור בכתה, כדי לאפשר זמן משחק ליד המורה ואחר-כך לבצע רפלקציה על התהליך יחד עם המורה.
הצגתי את המשחק הזה, יחד עם עוד כמה פרוייקטים דומים נוספים, במצגת שסיכמה מאמר שלם בתחום זה של שילוב המשחק בתוכניות חינוך (קישור למאמר ולמצגת יגיעו בקרוב).
בחיפושי באתר של תוכנית הלימודים CMS שבאוניברסיטת MIT (במטרה ללכת ללמוד שם), גיליתי את הקישור הזה שהוביל אותי למידע נוסף על המשחק, כולל: הורדה חינמית, מטרות, תמונות, סרטונים שעשו התלמידים ועוד.
הצגתי את המשחק הזה, יחד עם עוד כמה פרוייקטים דומים נוספים, במצגת שסיכמה מאמר שלם בתחום זה של שילוב המשחק בתוכניות חינוך (קישור למאמר ולמצגת יגיעו בקרוב).
בחיפושי באתר של תוכנית הלימודים CMS שבאוניברסיטת MIT (במטרה ללכת ללמוד שם), גיליתי את הקישור הזה שהוביל אותי למידע נוסף על המשחק, כולל: הורדה חינמית, מטרות, תמונות, סרטונים שעשו התלמידים ועוד.
אהבתי מאוד תרעיון! מקווה לראות בקרוב את זה.
השבמחקהאם כבר שילבו בהוראה לגיל הרך את משחקי המחשב?
השבמחקאם התכוונת לשילוב בהכשרת למורים, אז לא נראה לי. למרות שיש לבית ברל תוכנית לימודים מעניינת לעיצוב ויצירת משחקי מחשב.
השבמחקלגבי שילוב משחקים בהוראה ועבודה עם ילדים קטנים, קיימים משחקים ועולמות וירטואלים שמנסים לעשות זאת, אך לדעתי עדיין לא קם פורטל משחקים אחד רציני בכיוון.