הרשימה הינה לפי הסדר של המחקרים באתר סיכום הכנס
2. קיום תחרות בין צוותים בלמידה מבוססת פרויקטים תעלה את איכות העבודות:
3. פורטל המשחקים הלימודיים של סנונית כתומך למידה:
4. שימוש בספר דיגיטלי ללימוד הסטוריה מראה שגם הילידים הדיגיטליים זקוקים לעזרה והכוונה (וגם קצת עבודה טכנית לשיפור האתר לא תזיק):
5. לימוד הסטוריה בעזרת אתר מלווה בפייסבוק:
6. שיתופיות במשחקים מקטינה את רמת התוקפנות של השחקן בטווח הקצר בעוד תחרותיות מגדילה אותה.
כל הכבוד לכותבים ולחוקרים.
נתראה בשנה הבאה!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה