בפוסט הזה באתר Learning Pool מצאתי רשימה של נקודות שחשוב לזכור כאשר מפתחים חומרי למידה או בודקים אותם.
אני רואה ברשימה הזו משהו גדול הרבה יותר מתחום הלמידה. אני משתמש בנקודות הללו בכל פרויקט שאני מפתח, בין אם זה משחק, אפליקציה או אתר אינטרנט, שהרי בסך הכל מדובר בהבנה הבסיסית של מי קהל היעד שלך והתאמת המוצר שלך אליו...
תקציר הרשימה (לפרטים מפורטים יותר קיראו בפוסט):
1. מצא היכן הבעיה המרכזית בלמידה הנחוצה לפתרון
2. וודא כי לתהליך הלמידה יש מימוש מיידי (מה שיאפשר ללומד לוודא בעצמו כי אכן הפנים את הלקח)
3. השתמש בידע קודם ואל תתחיל מאפס
4. הראה את התמונה הגדולה, רד לפרטים, וסכם במבט-על שוב
5. הוראות ברורות ומדויקות
6. פידבק, רבותי, פידבק
7. אפשר מספר נתיבי לימוד
אני רואה ברשימה הזו משהו גדול הרבה יותר מתחום הלמידה. אני משתמש בנקודות הללו בכל פרויקט שאני מפתח, בין אם זה משחק, אפליקציה או אתר אינטרנט, שהרי בסך הכל מדובר בהבנה הבסיסית של מי קהל היעד שלך והתאמת המוצר שלך אליו...
תקציר הרשימה (לפרטים מפורטים יותר קיראו בפוסט):
1. מצא היכן הבעיה המרכזית בלמידה הנחוצה לפתרון
2. וודא כי לתהליך הלמידה יש מימוש מיידי (מה שיאפשר ללומד לוודא בעצמו כי אכן הפנים את הלקח)
3. השתמש בידע קודם ואל תתחיל מאפס
4. הראה את התמונה הגדולה, רד לפרטים, וסכם במבט-על שוב
5. הוראות ברורות ומדויקות
6. פידבק, רבותי, פידבק
7. אפשר מספר נתיבי לימוד
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה