tag:blogger.com,1999:blog-2319271397331012219.post7548661313155626020..comments2023-06-01T05:24:45.235-07:00Comments on ברוח לומדת - עיצוב הדרכה אינטראקטיבית: כנס צ'ייס 2009 - לאן נעלמו משחקי המחשב?Shachar Ozhttp://www.blogger.com/profile/00311440801804552683noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2319271397331012219.post-33878577794018073642009-02-22T07:01:00.000-08:002009-02-22T07:01:00.000-08:00שלום חברים יקרים,אני מסכים ומקבל את טענתכם לגמרי. ...שלום חברים יקרים,<BR/>אני מסכים ומקבל את טענתכם לגמרי. אני מתנצל אם הציניות וההומור שבהערתי לא הובנו כיאות ואולי פגעו במישהו מהחברים הותיקים או הצעירים במרכז צ'ייס, מקום שאת מטרותיו ופעילותו אני מאד מעריך. <BR/><BR/>לגבי הנושא של שילוב משחקי המחשב בהוראה- לא תיארתי לעצמי שהמצב בישראל כל כך מאחור, כפי שאתם מתארים. <BR/>אם כך, ארים אני את הכפפה, ומבטיח להשתדל מאד שבכנס הבא כבר אוכל להציג את הפרויקטים שאני עובד עליהם בתקופה האחרונה. <BR/>אני מתעסק היום בכל מיני טכנולוגיות: החל ממשחקי מחשב (שבימים אלה משחק קורם עור וגידים), ועד augmented reality (שימוש בPDA ומחשבי כף יד).Shachar Ozhttps://www.blogger.com/profile/00311440801804552683noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2319271397331012219.post-30881338858020058992009-02-22T03:40:00.000-08:002009-02-22T03:40:00.000-08:00שלום,תודה על כתיבת רשמיך מכנס צ'ייס. אני חלוקה לגב...שלום,<BR/>תודה על כתיבת רשמיך מכנס צ'ייס. אני חלוקה לגבי הסיבה מדוע הבכירים/קבועים לא הגיעו. העניין הוא שהם כן הגיעו אבל נטמעו בים הפנים החדשות והמרעננות שנראו בכנס.<BR/>ככלל, לי היו חסרים נושאים נוספים ומרתקים לא פחות אבל הרושם שלי הוא שהמחקר במערכת החינוך בישראל נמצא קצת מאחור יחסית לעולם.<BR/>בבברכה, גילהד"ר גילה קורץhttps://www.blogger.com/profile/00994403296962259595noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2319271397331012219.post-71121899449065691782009-02-22T01:35:00.000-08:002009-02-22T01:35:00.000-08:00תודה עבור הדיווח - היות ואני נוכחתי במושבים אחרים,...תודה עבור הדיווח - היות ואני נוכחתי במושבים אחרים, שמחתי לקרוא סיכום על אלה שבהם אתה השתתפת.<BR/><BR/>ואם יורשה לי, מספר הערות. נדמה לי שההערה של יורם עשת בנוגע לגיל הממוצע של המשתתפים נבעה מהתחושה שבדרך כלל בכנסים האלה רואים את אותם הפרצופים. הפעם אכן נראו מספר פרצופים צעירים יותר, אבל ההתרשמות שלי היתה שמדובר רק במעטים, ושעל פי רוב האוכלוסיה שנכחה בכנס היתה די הומוגנית ואפילו עוד יותר קבועה.<BR/><BR/>אתה צודק בנוגע להעדר ההתייחסות למשחקי מחשב ואפילו למחשבי כף-יד או טלפונים סלולאריים. אולי זה אל צריך להפתיע אותנו שהמחקר מגפר אחרי השטח בנושאים האלה. לפני שנתיים בכנס צ'ייס דניאל טרטמברג הציג מחקר שערך שבדק את השימוש ב-PDA אצל תלמידים (<A HREF="http://telem-pub.openu.ac.il/users/chais/2007/morning_1/M1_3.pdf" REL="nofollow">http://telem-pub.openu.ac.il/users/chais/2007/morning_1/M1_3.pdf</A> ותוך כדי הדיווח שלו הוא ציין שכאשר ה-iPhone ייצא לשוק, המוני בני נוער ירכשו אותו, ואנחנו, אנשי החינוך והמחקר, לא נבין כלל מה עושים איתו בלמידה, וחבל. והנה, שנתיים מאוחר יותר חייבים לציין שהוא צדק, וה-"חבל" הזה מתהדהד עוד יותר חזק.יענקלhttps://www.blogger.com/profile/08904180539828579859noreply@blogger.com