יום שני, 25 ביולי 2011

פיתוח משחקים לימודיים בישראל בעזרת תוכנית שיט"ה והמחלקה לטכנולוגיות למידה בחולון

בהמשך לפוסט הזה שעסק בפרויקט קודם של פיתוח משחקי מחשב לתלמידי בית ספר בתוכנית שיט"ה, הנה פרויקט נוסף שהסתיים השנה שעסק בפיתוח משחקים לימודיים בעזרת תוכנת Scratch.

התלמידים: כתה ה' מבית ספר משה שרת בחולון.
המדריכים: סטודנטים מהמחלקה לטכנולוגית מערכות למידה במכון הטכנולוגי בחולון.
תוכנת סקראץ': תוכנה שהופכת את לימוד התכנות לתהליך ויזואלי, מפושט וברור הרבה יותר ממה שהיה אי פעם.

כל הכבוד לדויש ולתלמידים היוצרים !
מאחל הרבה הצלחה בפרויקטים הבאים.