יום ראשון, 11 במאי 2008

מילה על המחלקה לטכנולוגית מערכות למידה

לימודים לתואר ראשון BA בטכנולוגיה למערכות למידה. התואר אורך שלוש שנים ונלמד במכון הטכנולוגי אקדמי בחולון. אחד השמות של התואר באנגלית הוא: Instructional Design (פיתוח הדרכה). בלימודים אנחנו מתעסקים בשלושה תחומים מרכזיים:
(א) פיתוח, תכנון ועיצוב סביבות לימוד. תחום זה כולל קורסים בתכנות בשפות רבות: actionscript, javascript, visual basic, .net, c#, asp . כמו כן, אנחנו מתעסקים בתוכנות עיצוב ומולטימדיה מכל הסוגים: flash, photoshop, premiere, composica, dreamweaver ועוד ועוד. אנו לומדים ליצור מנשקי משתמש (User Interface) אינטואיטיבים ומתאימים למשתמש הייעודי.
(ב) ניהול ידע ומידע. תחום זה כולל הכרות עם כלים ברשת המאפשרים ניהול ושימור ידע. אנו לומדים שיטות למציאת מידע באופן היעיל ביותר ברשת ואנו לומדים גם ליצור שיטות כאלה (למשל: יצירת מנוע חיפוש מותאם לתחום דעת מסויים, או יצירה וניהול נכון של סביבת למידה ארגונית).
(ג) פדגוגיה ותוכניות הדרכה / למידה. אנו לומדים ליצור תוכנית לימודים / הדרכה לקהל יעד ממוקד כדי לענות על צורך מסויים. אנו לומדים להתאים את שיטות ההדרכה וההעברה ללומדים עצמם. אנו לומדים כיצד להציג תוכן בצורה הטובה ביותר.

הערה: הניתוח שמוצג כאן אינו פרסומי והוא שונה מההצהרה של המחלקה עצמה.

תגובה 1:

  1. אנחנו סטודנטים של טכנולוגיות למערכות למידה (מכון טכנולוגי, חולון, שנה ג') ובמסגרת הקורס "תדמית ופרסום" הקמנו קבוצה בפייסבוק אשר מרכזת הסברים על מהות התואר, אפשרויות תעסוקה לבוגרים, תוצרים של הסטודנטים, סרטוני וידאו של המרצים שמספרים על מהות הקורסים הנלמדים בתואר.

    שווה לראות:
    http://www.facebook.com/group.php?gid=14706534822

    השבמחק